Baslangıçta Her Şey Tozlarla Kaplıydı - Güneş'e Yaziyorum

Yazılar

31 Mar 2019

Baslangıçta Her Şey Tozlarla Kaplıydı

 

Michelangelo / creation of adam


Başlangıçta her şey tozlarla kaplıydı ve kuvvetli bir rüzgarla üflendi. Tozlanmış raflara kaldırdığım geçmişim, gün ışığı görmemiş karanlığımda sanki. Bu naçizane teknoloji içerisinde gönül isterdim ki;

 

” – Şimdi daktilo tuşlarına basarken kalkan tozlar…” diyerek başlangıç yapmak. Ama şuan sadece dün akşam yediğim ekmekten kalan kırıntılara takılıyor bilgisayarımın tuşlarına temas eden parmaklarım…

 

En sevdiğim Sanat Tablosu ile sizleri karışlamak istedim. Tanrı ile ilk İnsan’ın temas etmeye yakın elleri… Hayattaki yaşamların ve yaşamımın da böyle olduğunu düşünürüm.

Neredeyse sonuca ulaştığımız anlarda santimler kala vazgeçişler veya devam edişlere tanık olmuyor muyuz? Burnumuzun dibinde olan her şeyi ya görmüyoruz ya da görmezlikten geliyoruz.

 

Bu Blog yazılarım da hayatımızda burnumuzun önümde olan veya sadece bir noktaya baktığımız için tablonun bütününü görmeyen sizlere, kendimin gördüğü kadarıyla, sadece sen ve benim aramda dönecek kelimelerden oluşuyor.

 

Ben sahip olduğum tüm bilgi veya hisleri en büyük öğretmenden öğrendim. Sizlere de bu büyük öğretmenden öğrendiklerimi aktarmayı değil. Sizlerinde bu sahip olduğum büyük öğretmenden, bilgi ve hisleri öğrenmenizi amaçlıyorum. Çünkü bu öğretmen parayla satın alınamayacak kadar değersiz ama bir o kadar da değerli.

Bu öğretmeni bulup biz mi öğreneceğiz diyen soruları duyar gibiyim? Öğretmeni siz bulmayacaksınız siz sadece öğrenmek isteyeceksiniz işte o zaman sizler öğrenmeye başlayacaksınız. Bu öğretmenin kim olduğunu merak eden zihinleri doyurmak için çok çalışmam gerektiğinin farkındayım

Benim sahip olduğum en büyük öğretmen ”Evrendi”.

Okul eşyalarım ise ; kitaplarım beynim, kalemim ellerim, silgim kulaklarım ve defterim ise gözlerimdir. Her şey tamamlanmış gibi gözükse de bu öğretmen neyde ders anlatacak hiç düşündünüz mü? Benim büyük öğretmenimin tahtası ise DOĞA’ydı.

 

Sizlerle aynı sınıfta(dünya) olmak sizlerle beni bir yoldaş ve bir dost yapar. Tabi ki her sınıfta(dünya) olduğu gibi başarısız olanlar ve başarılı olanlar olacaktır. Ama önemli olan sınavlarda kopya hazırlamaktır. Sınav için çalıştığında değil, ne olursa olsun her ihtimali düşünerek hazırladığın ve kendini verdiğin o kopya ile başarılı olacaksın.

 

Başlangıçta Her Şey Tozlarla Kaplıydı şimdi bizler aynı yolun yolcularıyız, aramıza 
Hoş geldin

Işıkla Kal ve Aşkla Yaşa

 

 

Kaynakça :  

İnsan Ormani

- Görsel : Michelangelo / creation of adam

- Tüm haklarıyla bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder