Hayat Mücadelesi - Güneş'e Yaziyorum

Yazılar

19 Nis 2019

Hayat Mücadelesi




Ben bir şeyleri bilmenin hissetmekle aynı olmadığını öğrenmiştim.

En iyisi olabilirdim dağın tepesinde kalan son kişi, havayı içime çekip hayatta kalabilirdim.
Meraklı olmalıydım!
Kendimi kaybetmiştim. İyi anlamda kaybetmiştim. Tarif edemeyeceğim sesler duyup, manzaralar görmüştüm. Etinin rengi farklı olan insanlar ile karşılaşmıştım. Canlı hissetmiştim kendimi.

Neyi düşüneceğimi Neye inanmam gerektiğini bilmiyordum.

İnancın olsun demişti üstadım. Bir şeylerin ötesini görmenin ancak inançla olacağını söylemişti. Bunu rüzgara benzetmişti üstadım.

" Hissedebilen ama görünmeyen "

Sırf saygı duyduğun birinin ağzından çıkıyor diye gerçeği kabullenme.
Kendimi ''Aptal'' gibi hissetmiştim. Parmak uçları karincalaniyordu...

Anılar sadece geçmişi şekillendirmez aynı zamanda geleceğimizi de belirler. Bir şeyleri değiştirebilirim onları daha iyi hale getirebilirim...



Hayat Buydu

SADECE DAHA Tamamlanmamiş gözüküyordu.

Ne kadar çok tecrübe edersem o kadar çok istiyordum.


CESARETİN VARSA

BIRAKTA GÜCÜ

SANA

BEN VERİM...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder