Biyokinezi Hakkında Bilgiler - Güneş'e Yaziyorum

Yazılar

15 Ara 2020

Biyokinezi Hakkında Bilgiler

 


Biyokinezi Nedir?

Blog yazımızda biyokinezi hakkında bir takım konulara değineceğiz.  Öncelikle biyokinezi nedir?  Biyokinezi  düşünce gücünü kullanarak fiziksel bedenimizde birtakım farklılıklar  veya değişimler oluşturmamızı sağlar.   Biyokinezi  bilimsel olarak insanın düşüncelerini bilinçaltı kabul ettirmesine  dayanır. İnsan beyninin kabul ettiği tablolar insanın kendisine aşmasını zorlaştırır. Bu yüzden düşünce gücü ile terapi veya tedavi günümüz alternatif tıbbın da çok kullanılmaktadır.  Eğer parapsikoloji üzerine araştırma yapıyorsanız biyokinezi muhakkak rastlamışsınızdır.  Biyokinezi daha çok popüler kültürde göz rengi  değiştirme, boy uzatma, saç rengi değiştirme ve zayıflama gibi konularda rastlarsınız. Biyokinezi temeli zihinsel süreçleri dayanır. İnsanlar bu evrede zihinsel süreçlerinde beyinlerine bir düşünce veya bir anlam aşılamaya çalışırlar.  Beynimizi yerleştirilen bu düşünceler belli bir süreden sonra fiziksel değişimlere sonuç verir. Aslında bunun temel sebebi beynin yönetim merkezi olmasıdır. Vücudumuzu düzenleyen şekil veren ve yöneten bir organdır.  Kısacası  biyokinezinin anlamı ve işleyişi bu şekildedir.


Bir diğer anlamda ise biyokinezi bir biyolojik hacktir.  İngilizcede bu konu hakkında  biyohack terimi kullanılır. Bunun temel nedeni insanın kendi zihnini bir takım yöntemlerle kontrol altına almasıdır.  Düşünce gücünün ne kadar etkili olabileceğini herkes  az çok biliyordur. Bir diğer  biyokinezi düşüncesine göre;  biyokinezi insan bedenindeki DNA dizilimlerinin müdahale eder. Galiba bunu düşünmelerinin sebebi biyokinezi üzerinde çalışan insanların göz renkleri üzerinde deneyler yapmasından kaynaklıdır.  göz rengimiz dna'mızda belli bir kodlamaya sahiptir. Peki bu değişirse ne olur? Gözümüz mavi  renkteyken yeşil olursa….  Aslında bu tarz değişimleri bilinçsiz olarak da yaşamaktayız. ama bilimsel olarak bu tür değişimlere biz mutasyon olarak adlandırıyoruz.  O zaman biyokinezi hakkında kendi edindiğim tecrübe ve deneyimlerden devam edeceğim...



Biyokinezi Deneyimim

Yakışık 8 yıl önce parapsikoloji alanında biyokinezi konusuna başlamıştım.  İlk başlarda  bunun nasıl mümkün olduğunu gerçekten anlayamıyordum.  Ama daha sonra bir takım çalışmalar yaptıkça aslında bu konunun gerçekten inanmakla olabileceğini anlamış oldum.  Belki ben de herkes gibi ilk önce göz rengimi değiştirmek istedim. İlk başta internet yazan fikir ve düşünceleri okudum.  Çeşitli kaynaklardan bilgileri edinmeye çalıştım.  Ama biliyorum büyük ihtimal diyeceksiniz ki bu konuda pek fazla yazı yok veya kaynak yok.  aslında haklısınız. Belki de parapsikoloji alanında  en az kaynağı olan konu diyebiliriz. İnternette mi dinliyorum tekniklerle göz rengi değiştirme serüveni mi başladım.  Ne yazık ki bu konuda hiçbir verim almamıştım.Daha sonra anladım ki bu konuda yetersiz bilgilere sahiptim.  Öncelik de aklıma ilk gelen fikir biyokinezi ile uğraşıyorsam  biyolojik bilgilere sahip olmalıyım.  Gözün işleyişi, anatomisi ve rengini nasıl değişti hakkında biyolojik araştırmalar yaptım.   Öğrendim ki insanın göz rengi, pigment sayısına göre değişiyormuş.  Pigmentin azaldıkça rengin daha çok açılıyor, pigmentin arttıkça rengin daha çok koy ulaşıyordu.  Edindiğim bu bilgi sayesinde vücudumuzda gerçekleştirilen biyolojik süreci öğrenmiş oldum.  Sıra işleve geçmekti. Bu sefer başaracağıma inanıyordum. Zihnimi topladım ve düzenli olarak tekniğimi uygulamaya başladım.  Tekniğimin altyapısına aşağıdaki bölümlerde sizlerle paylaşacağım, o yüzden burayı hızlıca geçiyorum. Dikkatinizi çekerse düzenli olarak uyguladığımız söyledim. Bu sadece tek seferde yapabileceğiniz bir uygulama değildir. Aksine sayısız tekrarla başarıya ulaşabileceksiniz. Çünkü insan beynini  kandırmak kolay değildir.  Aslında bilimsel olarak kendinizi plasebo etkisi yaratacaksınız.  Ve düzenli uygulamalarından sonra sonunda başarıyı elde etmiştim.  Sizlere o zamanlardan kalma bir tane fotoğrafı aşağıda yer vereceğim.


Yukarıdaki fotoğraf  art arda çekilmiş 2 fotoğraftan oluşuyor. Yukarıdaki fotoğraf profesyonel makine tarafından çekilmiştir. Birinci kısımdaki göz rengi daha soluk kahve tonuna yakınken, ikinci kısımdaki göz rengi yeşil tonuna geçmiştir.  Aralarında sadece  15 saniye fark vardır. 2 fotoğrafta da sol göz örneklem alınmıştır. Fotoğraflarda farkettiyseniz ışık açısı bilene değişmemiştir. (Gözbebeklerinde gördüğünüz Işık açısıdır.)  Düzenli çalışmalarla antrenmanlarla kısa sürede göz renginizi değiştirmek mümkün olmuştur. Şimdi bir diğer çalışmam olan uzun vadeli bir deneyimi göstereceğim.



Yukarıda yer alan bu çalışmam ise doğal ortamda çekilmiştir.  Ayrıca fotoğraf bir telefon kamerasıyla çekilmiştir.  Yukarıda yer almış çalışmam ise uzun vadeli bir çalışmadır. İlk gösterdiğim çalışmada daha basit olarak  göz rengini açmak ya da kapatmak üzerine çalışmıştım.  Bu çalışmamda ise tamamen göz rengini farklı renge dönüştürmeye çalıştım.  Birinci kısımda yer alan göz rengi bir filmde yer alan bir örnektir. ( Film adı : I Origins ) İkinci kısımda ise aradan birkaç ay geçtikten sonra biyokinezi yaparak elde ettiğim sonuçtur.  Yukarıdaki fotoğrafla benim gözümü karşılaştırabilirsiniz.  Sizce benzemiş mi? Bu çalışmam düzenli olarak birkaç ay sürdü. Bu deneyimlerin  süreci kişiden kişiye değişebilir.





Biyokinezi Nasıl Yapılır?


Biyokinezi zihinsel düşüncelerimizi bilinçaltımıza yerleştirmek ile meydana gelir. Bunu zaten yukarıdaki tanım da belirtmiştik. Şimdi birazcık daha olsa nasıl yapılacağına değinmek isterim. Öncelikle yapmanız gereken ilk iş bu konu hakkında yeterli araştırmayı yapmalısınız. gerek Bu yazıdan gerekse farklı kaynaklardan okuyabildiğiniz kadar bilgiyi elde etmelisiniz. Ben burada bu konuda en iyi bilgiyi sağlayabildiği mi veya sağlayabileceği mi bilemem. 1. Adım : Biyokinezi yapmak istiyorsanız öncelikle insan biyolojisi hakkında birtakım araştırmalar yapmalısınız. Daha sonra insan beyninin işleyişi hakkında veya düşüncenin işleyişi hakkında birtakım bilgiler edinmeniz, sizi bu konuda yeterli altyapıya ulaştıracaktır. 2. Adım : Vücudumuzu tanıyalım. Kendi vücudunuz hakkında yeterli bilgiye sahip olmalısınız. Her insan beyni aynı şekilde işlemeye bilir. Bu adımı da geçtikten sonra 3. adıma ilerleyebilirsiniz 3. Adım : Biyokinezinin 3 önemli noktası vardır. İmajinasyon, gevşeme ve odaklanmadır. Öncelikle bu 3 konuda çalışmalar yapmalı ve kendinizi geliştirmelisiniz. 4. Adım : Biyokinezinin önemli noktalarını başarıyla sonuçlandıktan sonra asıl yöntemleri geçebiliriz. Çalışmalarda genellikle ayna karşısında yapmak daha basittir. Çünkü kendimizi veya değiştirmek istediğimiz bir fiziksel yapıyı odaklanmamızı sağlar. Bir diğer yöntem ise kendi bedenimizi zihnimizde imgelemektir. Daha sıklıkla bilinen diğer yöntemlerden birisi ise bilinçaltı mesajları gönderen ses dosyaları dinlemektir. Ama bu tür ses dosyalarında başarılı olma olanağı daha düşük olabilmektedir. Ama bazı insanlarda gerçekten etkili olabiliyor. 5. Adım : Belirlediğimiz bir yöntemle 5. adımda nasıl işlediğini anlamış olacağız. Öncelikle bu konuda örnek vererek anlatmam sizin için daha iyi olacaktır. Ben göz rengimi değiştirirken bildiğiniz üzere diğer 4 adımı kendim uygulamıştım. 5. adımda ise içerideki asıl teknikler dönmektedir. Önceki zihnimde kendi göz rengi mi canlandırıyorum, yani imajinasyon yapıyorum. Biliyorum ki biyolojide göz renginin değişimi pigment sayısı ile alakalıdır. Pigment sayısı ne kadar azalırsa göz rengimiz açılır, pigment sayımız ne kadar artarsa göz rengimiz koyulaşırdı. Ben dediğimde gözümde yer alan küçük hücrelerin yavaş şekilde kaybolduğunu zihinde canlandırdım. Bunun için göz hakkında videolar izleyerek zihninizde o hücreleri daha gerçekçi bir şekilde canlandırabilirsiniz. Yukarıdaki bahsettiğim ilk deneyimim bu şekilde gerçekleşmişti. Bir diğer deneyimim ise ikinci adımda gerçekleşen vücudu tanıma evresinde göz bebekleri mi daha detaylı incelerek başlamıştım. Göz renginin içerisinde farklı tonlarda renkler olduğunu fark ettim. Bu renkler koyu renklerde daha fark edilmez olabiliyor. Ama aşağı tutup baktıklarında farklı tonlarda renklerinde olacağını göreceksiniz. Ben de gözümde yer alan farklı tondaki rengi gözüm içerisinde bir masaya dökülen su gibi yayıldığını imgeledim. Böylelikle göz rengim mavi tonuna dönüştü ve ikinci deneyimimi elde ettim. 6. Adım : Bu çalışmalarımızın kalıcı olarak kalmasını istiyorsanız başarılı gösterdikten sonra çalışmalarınıza bir müddet daha devam etmeniz. Bir beynin yaklaşık kabul etme süreci 3 haftayı bulabilmektedir. yani başarılı gösterdikten sonra yaklaşık 1 ay civarında çalışmalarınıza devam etmelisiniz. Bütün adımların temel prensibi plasebo etkisi yaratmaktır aslında. Siz kendinize ne kadar inanırsınız ve düşüncelerinizi ne kadar yalan olmadığını kabul ederseniz beynimizi kontrol etmek bir o kadar kolay olacaktır. Ama eğer yaparken şüpheye ve başarısız olacağınıza inanıyorsanız muhakkak ki sonuç olumsuz olacaktır. Yani bu konuda başarının sırrı gerçekten inanmaktır. Yukarıdaki adımlardan veya tekniklerde başarısız olduğunuz düşünüyorsanız Büyük ihtimal temel sorun 3. Adam olacaktır. Biyokinezi nin temel noktalarını gerçekten başarılı olmalısınız. Başarısız olanların %90’ı genellikle bu kısımda eksiklik çekiyor. Geri kalan başarısız olma sonuçları ise yeterli inanca ulaşmamalarından kaynaklıdır. Biyokinezinin kısacası uygulama teknikleri böyledir.

Biyokinezinin Zararları Nelerdir?

Biyokinezi tekniklerinin direkt olarak bir zararı bulunmadığı bilinir. Tekniğin zararları yapılan uygulamaya göre değişiklik gösterebilir. Doğrudan vücut ile ilgili olduğundan birçok sorunla karşılaşılabilir. Özellikle yeni başlayan kişilerde, vücutta değişiklik yapılırken; kişi kendini yorgun hissedebilir. Örneğin; göz rengi değiştirme aşamasında gözlerde ağrı olduğu ve ağrının kimi zaman arttığı, saç rengi değiştirirken saçların zarar gördüğü ve çok döküldüğü gibi bilgiler, uygulayıcılar tarafından belirtilmiştir. Ayrıca organlarla doğrudan ilişkili olduğundan ciddi değişiklikleri uzmanlaşmadan uygulamamak gerekir. Aksi halde ciddi neticeler görülebilir.

1 yorum:

  1. Güzel meşgalelerdir bunlar bayılırım böyle şeylere ne zamandır başlamak istiyordum araştırayım dedim bloğunuzu keşfetmiş oldum teşekkürler biyokinezi üzerine en güncel bilgi şuan size ait diğer yazılanların üzerinden bir kaç yıl geçmiş

    YanıtlaSil